رادیوگرافی دیجیتال و سنسور RVG

Wiki Article

قیمت rvg با این حال، برخی از تفاوت های کلیدی وجود دارد که آنها را از هم متمایز میکند، به ویژه از نظر اینکه چگونه نیازهای خاصی را برآورده میکنند. برای برخی از دندانپزشکان، کیفیت تصویر دندان از اهمیت بالایی برخوردار است. در طراحی جدید سنسور آر وی جی کداک RVG 142، حدود ۵۰٪ از تعداد سیمها کاهش یافته ولی مابقی آنها برای دوام بیشتر تقویت شدهاند. تکنیک RVG یک روش نسبتاً جدید در تصویر برداری دندان است و بیشتر وقت ها در مطب دندانپزشکی همراه با نرم افزار دندانپزشکی استفاده می گرددکه نیاز به فیلم رادیوگرافی و ظهور وثبوت را از بین میبرد. این دستگاه نسل جدید تصویربرداری دیجیتال و داخل دهانی محسوب می شود. سنسور وودپیکر woodpecker RVG i Sensor انقلابی ترین سنسور RVG داخل دهانی بالاخره اینجاست. سنسور داخل دهانی چیست ؟ سنسور rvg دارای یک قسمت غیرفعال است که به آن یک کابل متصل میشود. سنسور RVG My Ray دارای کیفیت بالا، انتقال سریع و همچنین ارگونومیک است.


قیمت Rvg دندانپزشکی

طراحی ارگونومیک و ویژه با کنارههای گرد، باعث قرارگیری راحتتر این سنسور ار وی جی در دهان بیمار میشود؛ و همچنین بر روی این Sensor به منظور کنترل آسان در دهان توسط بیمار محلی برای انگشت در نظر گرفته شده است. به لطف طراحی ارگونومیک با لبه های صاف و دسترس بودن در دو اندازه، Zen-X حداکثر راحتی و دقت را در موقعیت مختلف فراهم کرده است. این امر امکان ذخیره کردن تصاویر، تغییر فرمت و تبدیل به سایر فرمت های دلخواه و همچنین پردازش بر آن ها را فراهم کرد. سیستم نرم افزاری بسیار پیشرفته و قوی با دسترسی آسان به تمام ابزارهای موردنیاز جهت هر گونه تغییر و تصحیح، امکان آنالیز تصاویر را در بزرگنمایی مناسب و دلخواه در اختیار دندانپزشک قرار می دهد. روش تحقیق ویزیوگرافی به دندانپزشک کمک می کند تا کوچک ترین آسیب شناسی های دندانی را با دقت بالایی تشخیص دهد. دندانپزشک از رادیوگرافی برای آگاهی از آسیب های ایجاد شده در بافت زیر سنگهای قیمتی استفاده می کند. این وظیفه دندانپزشک است که ایمنی بیمار را تضمین کند یک RVG می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگرچه چنین نتایجی از پرتودرمانی ناشی می شود اما اهمیت دارد که میزان تابشی که بیمار، دندان پزشک و دستیار دندانپزشک که در معرض آن هستند کاهش پیدا کند.


خرید دستگاه Rvg دندانپزشکی

تصاویری شفاف و دقیق در کمتر از ۳ ثانیه بر روی کامپیوتر آماده و قابل چاپ می باشد. تصاویر سنسور RVG بلافاصله به هارد دیسک کامپیوتر می روند. از جمله مزیت های ویژه سنسور RVG آن است که می تواند عکس هایی دقیق و شفاف را در حداکثر three ثانیه روی کامپیوتر نشان دهد. مزیت اتصالی این دستگاه، امکان اتصال با USB است. کابلی که متصل به این بخش میگردد، توسط USB به مانیتور وصل میشود و تصاویر را منتقل میکند. این کابل USB در محتویات خود بسته خریداری شده شما وجود دارد و می تواند تا 50 متر نیز افزایش طول داشته باشد. در عملکرد این دستگاه اختلالی به خاطر کاهش اشعه به وجود نمی آید. در مقایسه با روشهای رادیولوژی اشعه ایکس، سنسور RVG میزان تماس بیمار را با اشعه ایکس eighty درصد کاهش میدهد. هنگام تشخیص با کمک ویزیوگرافی، دوز تابش هم برای بیمار و هم برای پزشک 10 برابر کم تر از استفاده از دستگاه اشعه ایکس معمولی است. سنسور رادیوگرافی دیجیتال که به آن سنسور RVG هم میگویند، جدیدترین و مهمترین روش تصویربرداری دندان به حساب میآید. و با رشد فنآوری، راهکارهای عکس برداری دندان هم به مقدار چشمگیری بهتر شده است. Th᠎is conte​nt was w᠎ritten wi th t he help of ​GSA Co ntent Ge ne rator DEMO!


دستگاه Rvg قیمت

خرید دستگاه rvg و مجموعه های نوینی برای عملی کردن آن انواع اسید اچ در حال رشد می باشد. لایه های اشعه ایکس این سنسور آر وی جی دارای کارایی بسیار بالایی می باشند که باعث ایجاد تصویری با کیفیت خواهند شد. استفاده از آرویجی دندانپزشکی، با افزایش کارایی رادیوگرافی دندان همراه است. نرم افزار آسان برای استفاده ، با بهبود کارایی گردش کار. سنسور RVG مخفف رادیوویزوگرافی (Radio Viso Graphy) میباشد، که به عنوان جایگزینی برای رادیوگرافی اشعه ایکس در دندانپزشکی استفاده میشود. این سنسور جز اولین رادیوگرافی های دندانپزشکی است که در طول سال ها با پیشرفت فناوری دستخوش تغییرات بسیاری شده است. Digital Imaging یا تصویربرداری دیجیتال به روشی می گویند که به جای فیلم رادیوگرافی از یک سنسور حساس به اشعه ایکس مثل بهترین rvg ها استفاده می شود. سنسور رادیوگرافی RVG همان نقش فیلم را ایفا کرده و با تاباندن اشعه این سنسور تصویر را بلافاصله بر روی کامپیوتری که به آن متصل است، منتقل میکند. لطفا قسمت توضیحات بیشتر سنسور آر وی جی واتک را نیز مشاهده فرمایید و در صورت بوجود آمدن هرگونه سوال با کارشناسان دنتاطب در تماس باشید تا شما را در انتخاب بهترین سنسور RVG راهنمایی کنند.

Report this wiki page